نامه معذرت خواهی ساسنگ فنها

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :990
نامه معذرت خواهی ساسنگ فنها

دسته: Jackson,News,,
تاريخ ارسال:دو شنبه 15 شهريور 1395 ساعت:
نامه معذرت خواهی ساسنگ فنها

 

 

یکی از ساسنگ فنهایی که جکسون رو تعقیب می کرده و باعث تصادف و آسیب دیدن کمر جکسون شده , نامه ی بلند و طولانی ای در ویبوی خودش گذاشته و از تمام آگاسه ها و جکسون معذرت خواهی کرد.

 

ترجمه ی نامه ی معذرت خواهی ساسنگ فنی که در تصادف و آسیب دیدن جکسون نقش داشته 


اعلام معذرت خواهی بابت تصادف پیش اومده در نتیجه ی تعقیب ماشین جکسون

 

متاسفم که معذرت خواهی رو تا الان به تاخیر انداختم.چون من ترسیده و آشفته بودم.

اول از همه من از تمام فنهای محلی(چین) و بین المللی معذرت خواهی میکنم.متاسفم. به وجود اومدن این حادثه چیزی نبود که ما انتظارش رو داشته باشیم و آرزوی دیدنش رو داشته باشیم. مهم نیست چی شده و ما چی میخواستیم , به هرحال این حادثه در نتیجه ی کار خطای ما بود.
همچنین ما از تمامی کارمندان و کارکنانی که به این حادثه مربوط میشن عذرخواهییی میکنیم که روی کارهای روزانه شما تاثیر گزاشتیم و شمارو به دردسر انداختیم. و در آخر میخوام که از جکسون معذرت خواهی کنم, ما واقعا شرمنده و متاسفیم و جکسون کسیه که ما واقعا باید ازش عذر خواهی کنیم. ما به خاطر نادانی و علاقه ی خودمون به اون آسیب و زیان رسوندیم.در طول این دو روز دیدن اینکه اون چطور به زحمت افتاده و درد رو تحمل میکنه قلب مارو به درد آورد.ما مقصر هستیم.

یک بار دیگه, به همه ی شما, مخصوصا جکسون معذرت خواهی خودمون رو تکرار میکنیم:متاسفم,متاسفم,متاسفم

در این دو روز فنهای نتیزن (کاربران اینترنتی) زیادی مارو از نظر اخلاقی محکوم کردند. با نگاه کردن به این اتفاق,ما کاملا حرفهای شمارو میپذیریم.متوجه میشیم اگر که ماهم به جای شما بودیم عصبانی,ناراحت و دلشکسته میشیدیم. این دوروز ما دائما با خودمون فکر میکردیم و این روزهارو با حس ترس و حس گناهکار و مقصر بودن و خود سرزنش کردن گزروندیم.یکبار دیگه معذرت میخوام

با این حال یکسری اخبار و شایعات هست که منتشر شده و ما میخوایم براش توضیح بدیم.نمیخوایم گناه خودمون رو پاک کنیم و بگیم که مقصر نیستیم.ما فقط نمیخوایم افراد دسیسه چین فرصت رو غنیمت بشمارن.

قبل از سفر به xiameh ما مثل فنهای معمولی بودیم که فقط گات سون و جکسون رو دوست داشتیم.هروز برنامه های مختلف اونهارو تماشا می کردیم و به آهنگهاشون گوش میدادیم و صفحات ویبو آنهارو چک میکردیم.

اخبار اونهارو دنبال میکردیم و بهشون رای میدادیم تا به جایگاه اول بیان اما واقعا,واقعا هرگز در این فکر نبودیم که به هیچکدوم از اعضا آسیب برسونیم.

وقتی این اتفاق افتاد ما واقعا خودمون رو بارها سرزنش کردیم.اون لحظه ما فقط از راننده تقاضا کرده بودیم که مستقیم به سمت فرودگاه بره .چون ما نمیدونستیم جکسون کی قراره از هتل خارج بشه برای همین پول بیشتری به راننده دادیم که در مقابل درب ورودی هتل منتظر بمونه.ما فکر میکردیم که جکسون رو هنگام خروج از هتل و قبل از رفتن به فرودگاه می بینیم و بعدش میزاریم بره.

با این حال در راه رفتن به فرودگاه به خاطر ترافیکی که وجود داشت این تصادف پیش اومد.ما واقعا شکه شده بودیم و واقعا نگران جکسون بودیم.
دلیل اینکه ما به دنبال کردن اون تا فرودگاه ادامه دادیم این بود که میخواستیم ببینیم که جکسون آسیب دیده یا نه
و دلیل دیگه اینکه ماشین نیاز به تحقیق و بررسی داشت.
دیدن اینکه جکسون به خاطر کمرش نیاز به کمک داشت و خمیده شده بود,..اون لحظه ما واقعا واقعا خودمون رو سرزنش میکردیم و ماراحت بودیم.حتی میتونیم بگیم اون روز مثل روز سیاه برای طرفداران جکسون بود.

به این خاطر که ما به همه ی کسانی که عاشق جکسون بودند آسیب رساندیم.به خاطر حرکت احمقانه و از روی نادانی به اون آسیب رساندیم و بازهم متاسفم و معذرت میخوام.
ما به بیرون خوانده شدیم و به هر نتیجه ی ممکنی فکر کردیم.سرزنش و محکومیت همه رو می پذیریم.ما قسم میخوریم که اون روز به هیچ عنوان قصد نداشتیم که کاری انجام بدیم که به دیگران و خودمون آسیب برسانیم. و از امروز ما این فندوم رو ترک میکنیم.
و همچنین امیدواریم ازاین حادثه ی پیش آمده همه ی فنها درس بگیرن که عاقلانه سلبریتی های خودشون رو ساپورت و همراهی کنند(مثل حمایت ازبرنامه ها و اجراها...)و کاری که برای اونها و خودتون خطرناک باشه انجام ندید.

واقعا صمیمانه یکبار دیگه میگم که متاسفم.
بعد از اینکه این تصادف پیش اومد ما واقعا جرات نمیکردیم که چیزی بگیم و در سکوت شرایط بدنی جکسون رو چک میکردیم.خوشبختانه اون به خوبی استراحت میکنه و آسیب دیدگیش به خوبی تحت درمانه.

دعا میکنیم که خیلی سریع سلامتیش رو بدست بیاره.بعد از این, ما شنیدیم که جکسون دیروز بازهم اصرار داشته که روی صحنه بیاد و اجرا داشته باشه و این باعث شد ما خیلی بیشتر خودمون رو سرزنش کنیم.حتی اگر که تنبیه بشیم ما باید معذرت خواهی کنیم.متاسفیم!
تنها کاری که الان میتونیم انجام بدیم عذر خواهی کردنه. از جکسون, پدر و مادرش,کمپانی جی وای پی, و تمام کسانی که به جکسون اهمیت میدن .. معذرت میخوایم
متاسفیم,متاسفیم, واقعا متاسفیم!


این نامه در روز ۳سپتامبر نوشته شده و در روز ۴ سپتامبر عمومی شد.

 

 

 


بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 1186
بازديد ديروز بازديد ديروز : 1265
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 119
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 127
آي پي امروز آي پي امروز : 395
آي پي ديروز آي پي ديروز : 422
بازديد هفته بازديد هفته : 4117
بازديد ماه بازديد ماه : 8325
بازديد سال بازديد سال : 16997
بازديد کلي بازديد کلي : 172793

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.222.109.141
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود